Salı, Eylül 12, 2006

Aaarrrgh... Faz Farkı

Sabahın 4:30'undan bildiriyorum. Bu daha bir şey değil kalktığımda saat 3'e 10 vardı. Resmen buradaki hayatla aramda faz farkı var. Yanlış yerde yanlış zaman diliminde yaşıyorum...

Saçma uyku düzenimin yol yorgunluğu olduğunu düşünenler var. Öyle değil. 2-3 gün içinde düzelmeyi umuyorum ama...

En kötüsü de Sabah (bünyeme göre) akşam yemeği yemem. (Bunun tam tersi akşam için de geçerli tabi.) Kolay değil aslında 5*pi/6 geriden takip ediyorum her şeyi. Bu vücut saati falan ne enteresan şey gerçekten, insanın aklı almıyor...

Neyse, siz buradakilere iyi uykular şimdilik. Siz kalkınca görüşürüz artık. Hoşçakalın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslan kardesim!

Insallah sen geri gelince SFO'ya Malatya davul zurna ekibi de getiricem :) Sen hele aslanlar gibi sag salim don.

Bi de paraya vuralim CSp'ten artik "overbook teknolojisi"ne gerek olmadan da dort nala yol alicaz cilgin atlarin kostugu diyarlarda :P

haydi tatile devam.

- E.

iridium77 dedi ki...

Emre,

Ben kendi davul zurna ekibimi ayarlarim sen kirmizi hali isine gir.

CSp isinin ucunda at sahibi olmak varsa ben o isi de hallederim sen merak etme. :)